6 Temmuz 2008 Pazar

özlediğime....


özlediğime...en özlediğime...hep özleyeceğime..içimdeki özleme....

nasılda geçti zaman....küçüktük ya hani..yağmur yağıyordu..bekliyordun ya beni..suratını asıpta kızıyordun ya hani...yan yana olduğumuza inanamadığımız günleri özlüyorum işte..çekilmiş bir resmimizin dahi olmadığına kızıyorum işte..elini hep korkuyla tuttuğuma yanıyorum işte.öpemediğime,yatamadığıma dizlerine,mehtap şarkılarını söyleyemediğime,varamadığıma kıyısına dudağının..anlatamadığımı seni çok sevdiğimi..inandıramadığıma sana sadık olduğuma,aldatmadığıma...

komple özlüyorum seni..beden,ruh ayırtmaksızın..tırnağını,saçındaki bağ bozumunu,terini...gülüm bile diyemeden,bir gül dahi veremeden,koluma takıpta bahçemde gezdirmeden,bağırmadan sokaklarda adını,alamadan tadını, sığdıramadan 5 seneye bir yüzük, ağlıyorum işte.karım olmalıydın..! çocuklarıma bakmalıydın..! hayallerimizi özlüyorum işte.şimdi sen ayrı yerde, ben ayrı yerde...bekliyceğim işte...!

özlediğime..en özlediğime..hep özleyeceğime..içimdeki özleme...

90 lı yılların en sonu.radyosundaki şarkıları bir tek ona,hep ona,sadece ona çalan bir çocuk...
90 lı yılların sonu..radyosundaki şarkıları üstlenen,aşkı için dinleyen,her nakaratı onun için dillendiren bir kız....

kaçak yaşanılan bir aşkın tam ortasında yaşanılan bir bahar.yüzümüzde açardı zakkumlar.aynı şehirde takipçisiydik bedenlerimizin.çıkmaz sokakların en keyif verdiği mevsimlerin..kömür kokularına aldırmaksızın peşi gelen heyecan..güneşi, bulutu, yıldızları, yaprakları kıskanmalar..liseli bir kızın diplomalı aşkı...dedik ki kazanırız bu savaşı.akrebi bana bırak,yelkovana sapla mızrağı..saatimizin camını taşla parçaladık, zamanı durdurduk sandık ....akıp giden,dönüp duran,yerinde durmayan hayallere bakıyorduk özlemle..

özlediğime..en özlediğime..hep özleyeceğime..içimdeki özleme...

fırtınalı bir sevişmenin eseratinden kurtulamayan iki genç olduğumuzda,ergenlik sivilcesi gibi çoğaldı bütün dertler..gondol gibi sallandık,hiç dinmedi artçı depremler..kalıcı olan sevgimiz vardı,parfüm şişesinde saklı kaldı..ve anılar tomarla.kıyamıyor insan yakmaya,toplamaya..peçetelere ı love you yazıpta bir birimize uzattığımız pastane bile iflas etmiş..dondurmaların tadına varamadan tükenmiş, erimiş...üzerimizden kos koca seneler asfalt döküpte geçmiş..5 sene,, camı kırık saatimize nakış nakış işlenmiş..

en özlediğime gülüm diyemedim..gezdiremedim bahçemde..şimdi o ayrı yerde ben ayrı yerde..2000 li yıllar da nişanlısıyla birlikte..buda kapak olsun radyocunun birine...

sıradaki şarkı ; ÖZLEDİĞİME....EN ÖZLEDİĞİME...HEP ÖZLEYECEĞİME..İÇİMDEKİ ÖZLEME.....

UĞUR KÖKSAL

9 yorum:

Adsız dedi ki...

bir şiir bu kadar içten ve yürektenmi olur helal olsun be kaptan ellerine yüreğine sağlık... inegöl'den sevgiler... € m r € not= mavinin büyüsünü üzerinden hiç eksik etme kaptanım ALLAHA emanet ol k.ç.i.b

turuncu gemi dedi ki...

Bu yazıyı okuyunca senin hakkındaki düşüncelerimde yanıldığımı anladım.Hayallerde yaşamak en güzeliydi belkide.

Adsız dedi ki...

ah uğur ahh.neyi,nasıl anlatacağını senden iyi bileni yoktur heralde..aşkınıda,sevginide,mabedinide,özelinide,nefretini ve mutluluğunuda nasıl böyle içten yürekten dizelere döküyosun be adam..helal olsun benim kardeşime.EN ÖZLEDİĞİME..

dilek ablan ve ahmet abinden sevgilerle..

KuPa k1z1 dedi ki...

Zaten hep bir Giden vardır.Birde kalan...Hangisi daha mutlu,hangisi daha çok özler,hangisi daha yalnız????? birsürü soru işareti getirebilirim kapına ama biliyorumki sende daha çok vardır.Bu denli özlüyorsan acabaların vardır...Bende var ordan biliyorum...Ve merak ediyorum oda beni özlüyor mu?Ne değiştirir hiç birşey belki ama belki...

Fasulye dedi ki...

ah bu içimizde kalanlar olmasa birde daha yaşanılır olacak hayat ama.. neyse.. yanlız bu akşam kesin içeceğim uğur abi.. sıhatine..
Nasıl geçti habersiiiizzz
O güzelim yıllarıııım...

Adsız dedi ki...

canim benim guzeler guzeli kardesim yuregine saglik cok cok cok guzel oldu siirin sen harikasin benim dugu dolu kaptanim seni cok seviyorum hayatin boyunca yaninda olacagim sen baskasin ve hep baska kalacaksin insanin hayatinda deyer verdikleri vardir bu deyer verdiklerimin arasindasin yolun acik olsun kaptan öpüyorum seni kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum sen varya harika bir insansin dilerim cocuklarimda senin gibi olurlar öptum ablan ayse

Adsız dedi ki...

bazen göz yası oldu bazen içli bi sarkı ____ibob kötübob

MELEKİM dedi ki...

özlem bu kadar güzel anlatılabilir.özlemek güzel de önemli olan anlatabilmek.ben kelimeleri bitirdim özlem adına sen destan yazmışsın..yüreğine sağlık..

Unknown dedi ki...

ÖZLEM.. bir insan özleme dair olanları bu kadar içten ve güzel mi anlatır yüreğine sağlık uğur.. keşke bende içimdekileri anlatabilsem..