17 Temmuz 2008 Perşembe

hüzzam


oda ordaydı..tam çaprazımda.gelmişti yine mekana.siyah bir transparan ve ağır makyajıyla.eşlik ediyordu şarkılara..gidipte yanına oturmak olmaz.kıyafetim müsait değil.ayrıca alkolü fazla almışım.yanmışım.bütün gözler onda,dualara kalmışım.fark etmiyor bile,şanssızım..

ordaydı, tam çarprazımda.elinde bira,masada sigara,sarhoş değildi henüz,barda tek başına...hovardalar iş başında.bense demleniyordum tam çarprazında..millet eğlenirken,hüzne kadem basıyordum ona bakınca..rakıdan bir yudum aldığımda kalkıyordum yerimden.bir adım atıyordum..sigarasından bir duman çekince geri dönüp oturuyordum.hiç bir şey olmamış gibi mırıldanıoyordum yüksek ritimli melodileri..oysa aklımda zeki müren'in efkarlı eserleri..

garsonu çağırdı,bir bira daha söyledi.yokladım ceplerimi,son kuruşum bir güle değerdi.çağırdım çiçekçeyi,söyledim gidip vermesini.bikaç saniye geçmeden döndü geri.papatyaları severmiş..kabul etmemiş.çıksam içeri giremem.kalsam papatya getiremem.onu nasıl mutlu edicem ??

02 saat..son sardunyalar.bitmek üzere bakışmalar.dansa kalktı.oturmadı.delirmiş gibiydi.makyajı bozulmuş,elbisesi kırışmış,birazda yorgun du sanki,ama yinede güzeldi.fırladım piste.oynamasını bilmem,karşıma geçti..şaşırdım,çaktırmadım.iki göbek attım,baya bi kafa salladım..kimsin dedi,önce duyamadım..tekrarladı sorusunu,anca uyandım.Uğur ben dedim,güldü..oturalım mı dedim,masamı süzdü.olur dedi..afalladım...

konuşmaya başladık.garsonu çağırdı.şarap söyledi kendisine,bir birada kendime..elim bomboş cebimde..anlattı kim olduğunu.nerden,ne iş yaptığını.sıra bana geldiğinde,başladım hayat hikayeme,kız çarpılmıştı bu kamyoncu kişiliğime.sigarayı bir nefeste içime çekişime.dedim kalkınca gideriz bize,,kabul etti nazikçe...içim içime sığmıuyordu..aylardan beri aşık olduğum kadın,artık bana çok yakın.kalktık.dışarı çıktı,ben kasaya yöneldim.durumu anlattım,parasız kaldım.bir senet imzaladım,serbest kaldım..

vardık eve,,seviştik delice..sızmışız,gün ağardığında dürterek uyandırdı."acele et gitmem gerek" dedi.bende "peki" dedim.tekrar daldım.yine dürttü."efendim" dedim.."borcumu alayım" dedi.ayağa kalktım,önce anlamadım,cüzdanıma bakınca uyandım.parasını verdim uğurladım.baya bir ağladım..aradan aylar geçti.bir postacı geldi.elindeki mahkeme kağıdı idi..sordum "hayırdır" diye."bilmem" dedi.umursamadım.işlerimle uğraştım.takvim yapraklarını kopardım.2 ay sonra bir gece polis geldi eşiğe.tuttular kolumdan götürdüler nezarete..imzaladığım senet ömre bedelmiş..böyle dedi karakol müdürü....BİR OROSPU HAYATIMI SÖNDÜRDÜ..20 YIL 6 AY 18 GÜN HÜKÜM SÜRÜLDÜ..unutamadığım tek şey ise..GÜLÜŞÜYDÜ.....

Uğur köksal...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

uuuuuu baya bir faiz binmiş anlaşılan.Ama güzel akıcı bir yazıydı bazı yerlerde kafiye gördüm şiir gibi geldi.Devrik cümle hastası ben bu yazızıyı sevdim..

Adsız dedi ki...

off uleyn off

Fasulye dedi ki...

kahpe dünya demek geldi içimden.. bağrıyanık şarkılar eşliğinde yudumladım rakımı hayalimde ..

Adsız dedi ki...

ibob kötübob bol döküm az döküm demek geldi içimden hacı