4 Temmuz 2008 Cuma

cinayet


Ben paralı bir katildim..öldürmek uğruna beslenir,,kan uğruna içerdim son dublemi..cehennem trenine kimleri bindirmedim ki ....

bir gün geldi biri.genç daha 20 sindeydi.son model delikanlı,zengin bi herifti.al şunun canını dedi,parasını peşin ödedi.kurbanı ise 2 gün sonra gösterdi..19 unda bir kadın.ama nasıl kadın..kurşunun işlemediği,gözlerinde can yeleği..
takip ettim her gün.onu tanımadan önce işim önde gelirdi.aşk ise silahımdaki şarjörden ibaretti..tenha bir sokağa girdiğinde asıldım tabancama,tam tetiği çekicektim ki öpüşüverdi yanına gelen bir adamla..durdum.sövdüm..öldüremediğime değil...neden benim olmadığına.evime gittim.şarap içtim..değişiyordum sanki..birazda kıskanmıştım belli..sabah olduğunda kapısına gittim.bu sefer çıkar çıkmaz vuracaktım..öğlen civarları dışarı çıktı.nişan aldığım kişi onu almaya gelen adamdı..ya sabır dedim sigaramı alevledim.dolaşmaya başladım.hayatımda ilk kez bir çocuğun başını okşadım.önüme gelen topa vurdum.iki sevgilinin fotoğrafını çektim.yaşlı bir nineyi yolun karşısına geçirdim.bir cafede sezen dinledim.dilenciye para verdim.değişiyordum..ama bugünlük mü bilmiyordum..neyse vakit gece.uyudum eve gidince.sabah telefon sesine uyandım.müşteri.. " kadın neden hala yaşıyor " diyince kimliğime büründüm.asıldım tabancama, düştüm yollara.takip ettim kadını yine soluksuzca.bir deniz kenarına gitti.ortalık sessizdi..o kadar masumdu ki,öldürmek kalleşlikti.adımlarım ona götürüyordu.yanına oturduğumda ise korkudan konuşamıyordu.azraili olduğumu bilmiyordu.
__merhaba ben UĞUR dedim.
eee ne yapabilirim ne istiyorsunuz” dedi
__sadece oturmak dedim
boş banketleri gösterdi..başım önde kalktım..üstelik haklıydı kızamadım..aşık olmamak için tanrıya yalvardım..onca akıttığım kanın cezasını kara sevdayla yaşadım..aradan dakikalar geçti yine o adam geldi..sarıldılar.deliye döndüm..içim içime sığmıyor bir ses öldür bu adamı diyordu.elim ise tabancama uzanıp duruyordu.en ufak bir harekette mermi adamın kafasında patlayacaktı ve bunu bir tek Allah biliyordu.oturdular bir kayaya..başladılar sebepsiz tartışmaya..büyüdükçe büyüyordu kavga.kalktılar ayağa,adam bir tokat asıldı kadına.. "kadınıma".. nasıl çektiysem tetiği tam adamın alnının ortasına...

uzaklaştım hemen.gece öğrendim adam ölmüş..aradan 1 hafta geçti..polis her yerde suretimi arıyor..ülkemde mülteci gibi kaçıyorum..telsizlerde adım geçiyor ben adımlarımı ona atıyorum.evinin 100 metre gerisinde bir ağacın arkasında yanan ışığına bakarken karıştı ortalık..önce diğer evden koştular,, 5 dakika sonra ambulans acı acı geldi..kadınımı sedyeyle dışarı çıkarırken fırladım yerimden.ne olduğunu soramadan kelepçelediler.cezaevinde öğrendim intihar ettiğini..düğününe 3 gün kaldığını,beni arayıp “öldür bu kadını” diyen adamın sürekli rahatsız ettiğini,,nişanlısıyla da bu yüzden tartıştığını...ve o ölüm haplarını peş peşe içmeden önce rujla aynaya seni seviyorum yazdığını...

ben hayatımda 3 kişiyi öldürdüm...kendimi..kendimi...kendimi.....

uğur KÖKSAL

2 yorum:

Adsız dedi ki...

To the owner of this blog, how far youve come?You were a great blogger.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.