18 Şubat 2008 Pazartesi

senden sonra....


Nemi yapıyorum..bilindik şeyler işte..televizyona bakıyorum arada bir,dizileri izliyorum..kendime çay demleyip,acaba yaşlanıyormuyum diye soruyorum..akşam üstü bir iki bulmaca çözüyorum..yukarıdan aşağıya,sağdan sola seni karalıyorum..balkona çıkıp sokaktaki çocukları izliyorum..onlar saklambaç oynuyorlar ben evimdeki ıssız odalarda seni arıyorum..kimleri sobeledin diye merak ediyorum..acıkıyorum,dolaptaki gözlerinden bir bir avuç masaya koyuyorum..bakıyorum..susuyorum,, bardağa özlemini dolduruyorum,, izliyorum..gece ise üşüyorum..yatağa bedenini serip üstüme çekiyorum..bu seferde yanıyorum..sonra kalkıyorum yıldızlara bakıyorum..onlar kayıyor ben yerimde sayıyorum..bir gün böyle bitiyor ve ertesi sabaha adınla başlıyorum…^

Merak etme sen beni..mektubunda yazmışsın sıkı giyin diye..buralara yaz geldi.ama yine seni dinleyip kazak giyiyorum sevgili..zaten pek dışarı çıkmıyorum..kasaba gidiyorum seni soruyor,manav ise poşete sebze meyve yerine hasretini koyuyor.hele birde terzi nalan abla var,,yanımda sen olmadan söküklerimi dikmiyor..neyse biraz balık aldım..rakıda var rokada ..hangi halini düşünsem acaba,, dubleler bardağımı süsleyip akşamın mabedinde duvarlarla sevişirken..o bana kızıp da sırtını dönüp yüzünü ekşittiğin gün doğumlarını mı,,yoksa tosbam deyip tebessümünü örümcek misali içime yaydığın ağlarını mı ? bu gece sarhoş olucam bi mahsuru var mı _?

Kafam güzelken dizlerinde sızmak istemişimdir hep..sen bilmezsin bunu..daha çok dokunuyor sanki zeki müren’in zeki şarkıları..yalnızlık zor zanaat..bazen bulaşık derdine düşüp ah olsaydın diyorum..sen yıkadığın zaman ben hep durulamak istiyordum..sen çamaşır yıkarken,,bende asmak için fırsat kolluyordum...nede çabuk geçiyor zaman..aynı günün takvim yapraklarını çok uzaklarda koparıyoruz..biz kadir kıymet bilmiyoruz..

Bu baş ağrısı öldürecek beni..kızacaksın ama ben yine aspirin yuttum..he bu arada eskileri kurcalarken bak ne buldum..hatırlarmısın bilmem..hani pastanenin birinde avucuma gramı az değeri çok büyük bir yüzük bırakmıştın..sandıktan çıkardım..yeminle ellerin kokuyor..ne acı değil mi? her şey tarih oluyor..neyse..bu mektup ulaşınca sana bir mesaj gönder bana..içinde umut olan..sevda bulunan..ben dolaptaki bozulmamış tutkulardan bir parça daha alıp yatıcam..yarın ise terzi nalan ablaya birkaç yama için kalbimi bırakıcam..kal sağlıcakla..tutkularla….

uğur köksal

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu şiiri kime yazdın bilmem..ama şunu çok iyi biliyorum çok yakında karşına çıkıcam.ve sana seni deli gibi söylüyeceğim..uğurumsun benim..

Adsız dedi ki...

MERHABA DİLEK ADIM.İNANIRMISIN HER ŞİİRİNDE HER YAYINLARINDA HEM AĞLIYORUM HEMDE HAYALLERE DALIYORUM.YAKKLAŞIK 6 SENEDİR TAKİP EDİYORUM YAPTIĞIN HERŞEYİ..ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN ALMASIN.RASTGELE KAPTAN.

Adsız dedi ki...

merhaba.ben ilker sebat.oğlum 62 yaşındayım.kızım sayesinde şiirlerine göz atıyorum.emekli edebiyat öğretmeniyim.itiraf etmeliyimki çok hoş şiirler..ama biraz daha ülke anne baba doğa şiirleride yazarsan kusursuz olucak..başarılarının devamını diliyorum.

Adsız dedi ki...

KAPTANIM NE OLUR TANIŞALIM.BEN SENİ MSN ADRESİME EKLİYORUM AMA SANIRIM KABUL ETMİYORSUN LÜTFENNN SEN EKLE.. çisel_ışıl85@hotmail.com
bekliycem teşekkrler

Adsız dedi ki...

yazar olmalışmışsın başarılar