16 Şubat 2008 Cumartesi

60 dakika...


Saat 04:22 __uyumuyorsun biliyorum..sanırım şuan uzanmış yatağına olmadık şeyler düşünüyorsun..saçınla oynuyor bir sigara yakıyorsun..ah olsa diyorsun..keşke yanımda olsa..sarılsa diyorsun sokulsa yanıma..daralıyor için nefes alamıyorsun..bir öpse diyorsun,,dudaklarına dokunuyorsun..uyumakmı ne mümkün cin kesiliyorsun..gece aslında yeni başlıyor..ve sen bunu boş yastığı kucaklayınca anlıyorsun…..

Saat 04:39__kalktın yatağından hissediyorum..oturdun kanepeye…diktin yorgun, nemli, kanlı gözlerini odadaki sessizliğe..eğdin başını öne,neden diye sordun kendine..sonra kalktın mutfağa uzandın.bir kahve yaptın kendine,birde beklediğin o serseriye.şaşırdı perdeler,koltuklar,çerçeveler elinde iki fincan görünce..bir yudum aldın,radyoyu açtın.sezen şarkısıyla yıkıldın..( geri dön geri dön..ne olur geri dön…….. )

Saat 05:02_açtın pencereyi,soludun havayı,takıldın yağan yağmura.keşke dedin durdun defalarca..hırkanı giydin çökmüş vucüduna.bir sigara daha yaktın,öksürmeye başladın.onun yokluğunu,bir yudum su verecek kimse bulamayınca anladın..çaresizlik ve paçandan süzülen pişmanlıkların vardı,kabus bitmiyordu..eline telefonu alıyor,numaraları çeviriyor,ama hep yeniliyordun..sen onun bir adım ötede olduğunu hazmedemiyordun…

Saat 05:22_kaçmak istiyorsun biliyorum.kapıya doğru sever adımlarla gidiyorsun..sonra geri dönüp hayır olmaz diyorsun..şaşkınsın,ve korkak..hiç bir şeyi bilmiyorsun..ve sen onsuz geçen ilk 1 saatinde ÖLÜMÜ oynuyorsun…...............


uğur köksal..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler arkadaşım..bize saniyelerin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlattığın için..yayınlarını hiç bir zaman kaçırmıyorum.rastgele kaptan..MESUT.

Adsız dedi ki...

bo�ver beni ve merak etme kim oldu�umu..elbet dikilip kar��na sar�lcam boynuna..hayat�mda tek bir insan var oda sensin u�ur..varl�n� esirgeme benden..SAKINNNNNNNN !!!!

Adsız dedi ki...

kaptan�m banada yer varm� gem�de ? sevg� ad�m.