11 Şubat 2008 Pazartesi

bir tutam...


Olur ya insanız hani..unutursan beni unuttum demek için ara beni..unutulduğumu bilsem dahi arayacağım seni..çünkü ben senin uykularına yenik düştüğün vakitlerde baş ucunda bir Mevlana misali, dudağımdaki yeminlerle dönüyorum sevgili..tavaf yapıyorum o meleksi uykundayken sen..milyon kere hac a gidip geliyorum,ibadetimi nefes alıp verdiğin o odanın içinde terli vücudum la, kara saçlarınla yapıyorum…varsın da deli desinler..ben bende bıraktığın bir tutam akılla seni seviyorum..

Olur ya insanız hani..nefret edersen benden,aşşalamak için ara beni.hiç değilse sesini son bir kez duyarım sevgili..sövsen de suretime,mıh deyip adını haykırır, can deyip canımı bağışlarım..ben böyle bir sevdayı sırat köprüsünde omuzlarımda taşır,cehennemin en yangınında bile yaşarım..nereye baksam sen varsın.kime dokunsam sendeki ürkeklik.kime seslensem sendeki titreme.hangi ışığı yaksam hep aynı gölge..uğraşsam da seni def etmeye,,odamdaki en alacalı makam koltuğuna yerleşmişsin bir kere..yakmak var aslında bu evi ama neyse..kal biraz daha ve gitme…


Olur ya hani paltomu uzatırsan bana bir sabah,”sağlıcakla kal ne pişireyim döndüğünde” diye soracak olursan,ocağa ben kapıdan çıkar çıkmaz bir tutam ümit koy..geldiğimde yemek için değil..aynı sofrada bulunmak için..suretine bakıp ta doymak için..gece olunca,ve sen sokulunca yanıma derim ki bu kıyamet alameti.ha koptu ha kopacak..ama bil ki sonu ne olursa olsun isterse Mevla bir gecede cenneti yasaklasın,o gece sevişilecek.ve ben masumca bir hatıra bırakıcam içine..ben toprak olsam da filizlenen başka bir ben le yetinesin diye..

Olur ya insanız hani.ölürsem bir gün besmele çekipte milyonkere beni sevdiğini söyle..siyah kazağını giyipte gel yanıma.şalını gerdanına takıpta gel bana.saçlarını bağlama.ilk gördüğüm seni koy yanıma ve uzaklaş..ve sakın başka kollarda, şevkine kapılıpta arzuların, terli vücudlarda beni hatırlama..ben kabir de olsamda KARNINDAYIM UNUTMA…9 AY DEĞİL BİR ÖMÜR DOĞURAMIYACAKSIN BENİ NASILSA…..



uğur köksal

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba uğur adım seçil.bende uzun yıllar şiir yazıyorum ama seninki kadar başarılı olmuyor.bunun sırrını bizlerede öğretirsen seviniriz...sçil_li@hotmail.com
lütfen ulaş bana.sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

bır avuc tohum degilmidir avuclarımızdan yüreğimizdeki bahçeye sepirştirdiğimiz..ve siyah güller değilmidir sulayıpta soldurduğumuz....herşey gönlünce olsun kaptan....