9 Şubat 2008 Cumartesi

fecr_i atim.....


korkularımla yüzleştim,aynalara baktım hemde defalarca..suretini gördüğüm herşeyden kaçtım ilk başta..duvarlardan,yatağımdan,elbiselerimden,sokaklardan mekanlardan..sensizliğe koşarken "özlem" ile beklediğim bir yorgun sevdanın tam ortasında buldum yaşlı bedenimi..bu sefer hesap yerine 'nerde kaldın' diye soran seni buldum karmaşıklığımda.'üzgünüm beklettim' diye cevapladım kısık ses tonumla.oysa cevapsız kalan onca zamanın külfetini unutmuş gibiydik


seneler sonra ilk kez birlikte yapıyorduk bir şeyi..umut etmeyi.neyse,,bu gece suçluluğumun bilmem kaçıncı gecesi.şu kağıtlar af dilemeyi bile beceremeyen bir serserinin iğren emellerine ev sahipliği yapıyor yine,,ve ben ninemin göz nuru oyaları gibi işliyorum sevgini,,içimdeki seni...şu tükenmez kalemi bitirmek yüreğimin niyeti,,ama adını yaza yaza,,yalvara yalvara..geçmiş diye bir çocuğumuzun olması üzüyor beni.ben seni akreple,sen beni yelkovanla aldatmışsın demekki..ikiz olsun bunlar..gelecek gibi..ikiside bizim çocuğumuz,sevgide kusur etmeyiz değilmi..


fena olmazdı hani aynı evi paylaşmak,yatağına kahvaltı taşımak..her hangi bir filmin en güzel sahnesinde el ele,yan yana kalmak ..televizyon derdine düşüp çayı ocakta unutmak..ve uyumak aynı yatakta,dokunmadan tenimize,parmak izlerimizi bedenlerimize bulaştırmadan..ve tertemiz uyanmak sabahlara..naftalin kokan o bembeyaz çarşafın şeffaflığında..iyi niyetli bir sevdayı bir dizi gibi bölüm bölüm yaşamak..rolümüzü unutmadan,ezber değil anı yaşayarak..

çok şeymi istiyorum,,yine bilmiyorum...içimdeki okyanusların sadece bir damlası bu..aslında susuzluğuna yeter de artar bile..neyse uykular yine seni göstermek için sahneye davet ediyor beni..en ön sırada ol hemi..gözlerim seni aramasın,,vakit kaybı olmasın.. ÇÜNKÜ ; özlem'sizliğe tahammül edemeyenlerdenim ben..pardon ya kimlerdensin sen ?????




uğur KÖKSAL

7 yorum:

aysegül dedi ki...

ilk yorum yazan ben olayım,eline yüreğine sağlık :)

Adsız dedi ki...

bir emeğin karşılıda bukar güzel olur desem yalan olmaz sevginizi yüreğinizi koymuşunuz her halıyle umutlarınızın kaybolmaması umutlarınızın ve sevgilerinizin hep ön safada olmasını dilerim sevgilerimle

Adsız dedi ki...

hadi bakalım sevecen..göster kaptanlığını ve götür beni uzaklara..bir sevgilim var yok gibi..hayat ise sıkışmış dudaklarımın arasına..beni nefessiz bırakan o kadın utanmalımı sence..rastgele.. mehmet..

Adsız dedi ki...

bu şiir beni anlatıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :((((

Adsız dedi ki...

ugur bütün şiirlerin çok güzel insanların dille getiremediğini sen şiirlerinle onlar için dille getirmişin yolun açık olsun rasgele

Adsız dedi ki...

uğur seni benim kadar ben bile sevemem....anlarsın umarım nedemek istediğimi..bu şiirler birgün sen tarafında benm için yazılacak ben sabırla bekliyorumm...

Adsız dedi ki...

merhaba uğur ben sessiz dinleyicin benim şiirlerle pek alakam yoktu ama sen öyle içten okuyosun ki merakla bekliyorum ALLAH sana hiç acı vermesin hep mutlu olman dileğiyle değirmendere den RUMUZ HİCRAN