7 Şubat 2008 Perşembe

gökyüzü..


bir yağmur hikayesi bu...

seneler önce bulutların bu şehre gelmesiyle başladı..ufaktım..korkardım..kararırdı şehir seni arardım..gürlerdi gökler.çömelir ağlardım..önce bir iki damla düşerdi göz bebeklerime.sonra coşardı sokaklar..alabildiğince ıslanırdı yollar..şemsiyesi olmayan bir çocuktum işte..korunmasız ve çaresiz..nem tutardı parmak uçlarım..yüreğim gibi delikti ayakkabım..

bir yağmur hikayesi bu..

eylüldü..ve camdan bakan bi tek sendin..bir film gibi seyrederken damlaları benden habersizdin..10 yaşına yeni girmiş sebildin..belki çiçektin..belki beterdin..ama benim herşeyimdin..ve sen her karardığında gökyüzü yağmru beklerdin..bense perdesi açık o gamzeli bebeği...çamur olurdu bir fiil bahçen..ve ben içeri sızardım o bahçeden..pusuya yatmış bir tilki gibi aralıksız bakardım sana..sen se çizgi film tadında kahraman arardın kendi hayal dünyanda...oysa siyah beyaz ve ihtiyar bi filimdim başucunda..

bir yağmur hikayesi bu..

adın buluttu..gökyüzünde senden çoktu..



uğur köksal..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kaptan merhabalar.msn adresini bilmiyoruz sitede yazarsan sana daha rahat ulaşırız.bizlere verdiğin emek ve gayret için teşekr eder şiir ve şarkılarının devamını dileriz.rastgele..ilhan

Adsız dedi ki...

kaptan merhaba sinem ben..radyoyu bırakmışsın..şiirlerini ve seni nerde dinliycez bundan sonra sitede açıklarsan seviniriz..