6 Şubat 2008 Çarşamba

elmalıydı şekerler..


bir bakışını hatırlıyorum zaman zaman o denizlere,,birde elmalı şeker yiyişini,,üstüme sürerdin hep şerbetli ellerini..sanırım en tatlı halimizdi o..18 ine yeni girmiş sürmeli bi kızdın sen,,bense 24 ünde delice akan kanımla sana avare...saatimize hiç bakmazdık zaman akıp gitmesin diye..sen akrep olurdun ben yoluna dönen yelkovan..hiç bıkmazdım seni kovalamaktan..sen şehrin en havalısı,,bende ağır adamı,,bir oturduk mu parka,,çocuklar martılar çimenler bizden bıkardı..simitçi amca bile bizi görür kaçardı..hep senin yüzünden.uzunca sohbet ederdin,,herkes bıkardı..bir film olsaydık kapalı gişe oynardık..arkası yarın der herkesi kandırırdık...

neyse ..böyle işte..sen şimdi duyduğuma göre hiç sevmezmişsin elmalı şekerleri..her şerbet bulaştığında yıkarmışsın ellerini..boşver aklıma geldin işte seneler sonra..takvimler hatırlattı seni bana..bu mevsimler..belki bir parkın boş salıncakları,belkide çamların önüne yaslanan başka sevgililer..dün gece bulvarda yürürken sana benzettim birini,,nasıl çektiysem sigarayı içime boğuluyordum nerdeyse..iyice sokuldum yanına..tam seslenicektim ki,, bi arabaya binip gitti..ama eminim ki sen değildin..benim sevdiğim arabalara binip gitmezdi..

neyse geç oldu..yatmalıyım artık..he birde hala senin pijamalarını giyiyorum..hala senin diş fırçanı kullanıyorum..senin kokundan aldım dün sıkıp sıkıp duruyorum..çilekli çorapların vardı ya şuan ayaklarımda..terliklerini yeni yıkadım..astım kuruyolar..,,gözümü açtığımda sabaha seni unutmuş olacağım,,AMA ELMALI ŞEKERİ HEP HATIRLIYCAM..şerbetli uykular masal yüzlüm..şerbetli uykular.........................

uğur köksal

2 yorum:

Adsız dedi ki...

slm abi benim manevi kardeşin emre abi böle bir siteyi bize kazandırıcağın için cok tşk ederim başarıların devamını dilerim :)

Adsız dedi ki...

helal olsun yaa s�persin sen:)) bana o k�kl�mde anneme babama yalvararak ald�rd�m elmal� �ekerleri tekrar hat�rlatt�n...ee nede olsa sen bizim kaptan�mz�s�n..hep var ol ol�rmu:( ___ hazal ___