6 Şubat 2008 Çarşamba

parmak izleri


SEN BİLİRMİSİN ; yaşarken ölüm ü? yanmak nedir bilirmisin ? benim gözüm de bir hiç de değilsin artık,,sen şerefsizsin..
SEN BİLİRMİSİN ;soluksuz ca ağlamayı ?çıkmaz sokaklara giripte kaybolmayı, benim içimde yok artık o koca sevgin..sen cehennemliksin..
söyle bana umut hırsızı,,hem yalancı,hem yabancı,,aldatırken beni başka koyunlarda,,acıyı tattınmı benim yerime,,geldimi kan gözlerinden,,yüreğin ufaldımı,,sardı mı ellerini nasırlar,,
sen şerefsiz,,bilmezsinki bile bile seviştiğini ellerle,,yinede gözledim yolunu bu cumbalı pencerede,,senki adi bir kahpe,,yinede gelsin dedim kendi kendime,,otursun şu kanepeye,dokunsun yinede dedim tenime,,o aşşalık elleriyle....
SEN BİLİRMİSİN ; bu azap oyununu? tek kişiyle oynanan soluksuzluğu..tükendimi hiç hayallerin senin,,talan oldumu yeminlerin..sen benim ne sevgilim nede alın terim,,sen suratına tükeremediğim kadın,,öldürsemde seni içimde,,dirileceksin yarın!!!!!!!


Öğrendin mi peki kimmiş seni takip eden,,sokak aralarında öpüşmelerini seyreden,,gördünmü peki bir adam yere çömelip sigarasını tüttüren ? sıçradımı paçana bir kaç damla gözyaşı gezdiğin kenar mahallelerde..kalakalırdım sen arabalara binip gittiğinde,,,vay namussuz dünya derdim kendi kendime,,her mutlu kaçışlarını izlediğimde..benden başka herkes dokunmuş sana be kadın..bumu senin kadınlığın?_??

neler de gizliymiş o mini eteğinde..parmak izleriyle gelirdin gecenin köründe..ayyaşın tekiydin,,,geldiğin gibi sızar giderdin...sen şerefsizdin..deydimi be kadın..bittti işte bu sevda,,bir kahpeye sevdalanmışım oysa...

SEN BİLİRMİSİN başı önde gezmeyi?????
SEN HİÇ ALDATILMADIN Kİ ???
BENİ UNUTMA
SENİ SEVDİM ÇÜNKÜ ELVİRA:::::::::::::::::


uğur köksal______________________

4 yorum:

caner_ad dedi ki...

Çok Hoş !!!

Adsız dedi ki...

bu şiirler inanılmaz güzel..eline yüreğine sağlık kaptan... ceren..

Adsız dedi ki...

uğur abi aslı ben.daha önce yorum bırakmıştım ama yayınlanmamış..neyse abi kitabın ne zaman çıkıcak ben ve arkadaşlarım sabırsızlıkla bekliyoruz..

Adsız dedi ki...

úgurcugum bugun gine yanlizim senin siirlerinle yanlizligimi gideriyorum okudukca okuyasim geliyor her birini ayri ayri saatlerce okudum cok guzel ya alip göturuyorsun insanlari bir yerlere sana cok tsk ederim eline koluna saglik canim dostum yuzu kadar kalbi guzel dostum rabim sana herseyin en guzelini tatirsin hak ediyorsun. DOSTAN SEVGILER