5 Şubat 2008 Salı

Suyum'a


bak yine gün doğdu,birbirimize bakmaktan duyamadık kuşların şarkılarını,göremedik çöpçülerinin eskilerimizi süpürdüğünü..iki cam arasındaydık,yüzümüzde derin bir huzur,,ve yeni bulmuşluğun coşkusuyla seyre dalardık..sen en sevdiğin türk filmi gibi seyrederken beni,,çatık kaşınla,sarılma arzusuyla,,erken yakaladığın o aşikar aşkınla,tarifsiz umutlarla,,ben başa alıp alıp seni yaşıyordum sevgili..ve hiç bir film böyle keyifli böyle kısa değildi..akrep ile yelkovan yine bize düşman kesildi..ve sen haklıydın yine..keşke geceler hiç bitmeseydi....yıldızlar bile samanyolunu koynuna alıpta gderken uyumaya,,biz çıldırıyorduk o anda..aynı şehirde fakat başka çatılarda...ah o sana dokunamamak varya....

şimdi masalımsı düşlerdesin..bense şafak sayan bir asker gibi..herşeye sen katar oldum...yemeğime seni koydum..çayıma seni attım..ellerimi seninle yıkadım..hiç bir emel sen değildi..benim emelim,,ömür bildiğime ömür biçmekti..aç gözünüde bak bana..banklarda isyan eden şarapçılar gibi oldum,,ve bu seni bekliyişimin henüz 1.dakikası...dakika 1, gol 1 uyarısı..ah be sevgili o tanrısal bedenin var birtek perdelenmiş gözlerimde..zifir zindan bağladım bu güneşi..elimle kapadım ışık sızan heryeri..karanlık kaldım..herşeyi hazırladımda olmayışına çare bulamadım..

gün doğdu suyum...kediler bile arabaların altına uzandı..kuşlar bile çınarlarda yer buldu..esnaflar bile kaldırmadı kepenklerini,,sulamadı kimse dükkan önlerini,,uykusundayken herkes..ve herkes bir eş bulmuşken...eşinin sıcaklığıyla aynı yatakta aynı mekanda aynı çatıda terlerken,,hangi soğuk yorgan tek başına kabul eder ki beni,,yanımda sen yokken..sen sürat teknesiyle geldin çarptın bu ayyaş kayığa..uyan diye haykırdın bana..en son hızlıca koştuğumuzu hatırlıyorum el ele..ama her yere..gidiyoruz işte mabedim..dönmeyelim geri,,hiç durmayalım hemi..soluksuz kalalım..yada nefesimiz kalsın bu dudaklarda..deddiğin gibi..

söylenecek onca sözüm var ya sana,,bitmez aşikarım..ben geceyi bekliyeyim yine.. gün aydınlar olsun bebeğime ......

uğur KÖKSAL...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

başarılar