9 Mayıs 2008 Cuma

+18 ...


her zamanki boktan gecelerden biri işte..alabildiğine sigara,ve rengi soluk biralar..kafayı bulan aşklar,çekyatıma bulaşmış birkaç damla döl ve kırışık gömleklerim..açtığım son ses müzikten rahatsız olan bir tek benim.don paça otururken,zilin çalacağını nerden bilebilirdim.siyah askılı,yırtmaçlı eteği,kırmızı ojesiyle duruyordu öylece..pürüzsüz bacaklarına bir posta daha coşmayı düşünürken, bakamadım yüzündeki masumluğa.buyur ettim içeri,koydum elindeki keki bir kenarıya.çay yerine heyecan ikram ettim kadına..herşey güzel başlamıştı,alaycı bakışları olmasaydı..18 lik bir çıtır gibi görünsede, olgunluğun hat safasında 35 lik bir rakıydı aslına,,mezesiz yudumlayacağımın varmamıştı farkına..üzerime sinmiş ter kokusuna pratik çözümdü eski takıntımın hediye ettiği parfümler.jelatinden çıkardığım atlet ve penisimi sıkıştıran donum.herşeyi özel kıldı gelişiyle.peki ama ben söze nasıl girecektim bu titremeyle..

hiç bir kanalda tutti furritti yoktu.dayımdan bilirim hani, işe yaradığı olmuştu."nasılsın?" dedim ve söze girdim.."iyidir delikanlı" demesiyle delirdim.emanet oturduğu koltuk bile okşamaya başlamıştı onu.bir ben yiyemiyordum o boku.kalktı, gidicek sandım askılarını indirdi.siyah saçları omuzunu kapatsada, sığmıyordu göğüsleri üstündeki fanilaya.bakmakla yetinen bana bir çare.oturdu yanıma, "dersler nasıl gidiyor"? diye sordu."matematik kötü,,fizikten pekiyi alacam yakında.hemde yıldızlı" dedim,güldü.yanıma geldi elimi tuttu.nasıl oldu anlamadım omuzuna attım kolumu.bir dudak mesafesi kadarken aramız an meselesiydi öpüşmeler.ya o bana tecrubeyi tattıracaktı,yada ben ona acemiliği.ilk günkü halini.hakim olmadığım vucudum tenine yapıştı kadının.ellerim saçlarında,dudaklarımda çilek tadında bir ruj.ve buna tanıklık eden yerdeki halı.birazdan bir döl parçasıda oraya akacaktı.

inleyen nağmelerde beyoğlu yokuşlarını tırmanır gibiydim.pozisyonu bol ama golsüz karşılaşma devam ediyordu elektrikli sobanın önünde.yakıyordu çıplak vücudumu elleriyle.iki bacak arasında med cezirleri yaşıyordum.bir çekilip bir geliyordum.kadın ise bayram sabahındaki koyunlar gibi sermişti postunu yere.kesilmişti inlemeler nedense."iyimisin" dedim güldü,"devam delikanlı" dedi,bastım küfürü.volkanik dağlar gibi lav akıtıyordum 1 saatin sonunda.ne yalan söyliyeyim doymamıştım ona.kalktık giyindik.sigara içtik."rahatladınmı" dedi"."rahat ol dedim".karşıma geçti uzunca baktı.anlamaya çalışıyordum olanları.ayağa kalktı sigarayı küllüğe bastı,camları açtı,ses seda vermeden gitti.giderken kekinide aldı..hem güldüm hem sövdüm.tadına bakamadığım keki kalmıştı ona üzüldüm.camı kapattım,yatağı açtım, elbiselerimi koydum..ve ben ilk o gece milli oldum..kadın ise şuan dünya karmasında altın çağında..delikanlıdan saygılarla..

uğur köksal

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen bir profil adamısın,gözlerini kısarsın en çocukça halinle, simandan dışarı kalbinin o acıylada olsa doygunluk hali yansır...
Doymuşsundur etrafın öyle bilir...
Ellerinin içi hep sıcak eşini arar oysaki...Tensel verileri kaydetmeden ruhsal emmeleri seversin dokunuşlarında ve sen profil adamısındır bir yanın sevecen duygulu bakışlı bir yanın sigara sisi yalnızlığı...Yağmur yüzüne yağmalı senin ve sen güneşi bedeninde hissetmelisin kısmaya müsait gözlerinle baktığında ...En çok ağar şarkılarda sensindir ve derinsindir...Mizahın diğer yanın ...Yaşanmışlıkların ceplerinde, sevecenliğin gözlerinde sen bir profil adamısındır kaçmayan göçmeyen korkmayan....

Portakalmavisi....
Selina...

Fotoğrafınıza bakınca bunları yazmak istedim...

Unknown dedi ki...

Blog ödülleri konusunda önemli bir çağrıdır bu yazıya dikkatinizi verirseniz sevinirim.

http://www.ferhatonair.com/2008/05/14/blog-odullerine-gonderme/#comment-576

http://www.ferhatonair.com/2008/04/26/blog-okuzleri-2008/

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

Üstad cinsel içerikli bir yazıda neden sokak dili kullanıyorsun merak ettim doğrusu .. birde fazla açık seçik :):) tam +18

ilham perisi dedi ki...

Bence eski tema daha güzeldi....

Adsız dedi ki...

senı sevıyorum kaptan :)

Adsız dedi ki...

cahit ayan

Adsız dedi ki...

GERCEKTEN COK YAZIK, SANA GUVENEN INSANLARA BU DERECE DUSUK SEVIYEDE DAVRANMAN COK ACI. BAYANLARIN TEK SUCU SANA GUVENMEK... UMARIM ADALET YERINI BULUR...