20 Ağustos 2008 Çarşamba

SUZAN


Merhaba Suzan...

geç kaldın bu akşam..hayırdır,nerelerdeydin ? niçin haber vermedin...anladım İsmet’e uğradın yolda.mıncıklattın poponu vurdun yollara.ağzındaki rakı kokusundan anlamalıydım oysa.neyse otur yanıma..anlatacaklarım var sana.

hani biz , yani ikimiz bazı geceler fasıl yapıyoruz ya.. ben sazımla bam teline vururken,sen bülbül misali şakıyosun ya, Leyla’ya inat,Mecnun’a nazaran..hani ben her molada kahvemi gözlerinin içine bakıp bakıp yudumluyorum ya..arada bir kaptırıp kolumu atıyorum ya omuzuna..gece gündüz telefon açıpta soruyorum ya halini hatrını..

dur dur, ben en iyisi en baştan anlatayım..sen rahat ol ne olur.yak sigaranı,yaslan arkana..anlatacaklarım çok uzundur..24 senedir içimde saklı durur..


aynı mahallede saklanbaç oynarken anladım bunu..yanı başında koca gövdemi saklarken sobelenmek umrumda değildi çünkü..ebe olduğumda ilk önce seni aramanın tesadüf olmadığı gibi.henüz 9 yaşında iken,beslenme çantasına iki dilim salçalı ekmek,iki şişe gazoz,iki tane selpak koyan bir çocuktum ben..ödevlerini, birini kendi defterine,diğerini de sana getirmek için çizgisiz kağıtlara işleyen çalışkan bir öğrenciydim.beni en iyi arkadaşın olarak seçtiğinde bile sana kızgın değildim.evin yolunu tutarken ayağına takılan taşları hep sonradan ben temizlerdim..mahalleye asfalt döşensin diye başbakana mektup yazan deli bir velettim..herkes doktor,öğretmen olmak isterken,ben kocan olmayı çoktan meslek seçmiştim..

__
uğurrrr ...

Dur Suzan…Allah aşkına..anlatıpda kurtulayım..yoksa yazık olacak hem sana hem bana..

sonra lise..kızardım sana,karışırdım etek boyuna..e arkadaşındım senin gözünde,hakkım vardı buna.sana bakanlar,gözleri mor gelirdi okula..daha çok haşlardım onları da bırakmasaydım okulu,tutmasaydım sanayi yolunu...zaman geçti bitirdin liseyi.önce Orhan’ı seçtin sevgili,sustum..sonra Kemal’i..yine sustum..sonra İbrahim’i..hani şu demircinin oğlu..işte o zaman çok kızdım sana.. keşke biraz haysiyet biraz şeref olsaydı seçtiğin adam da ...birazda yüreğin bana kaysa..gözlerin arkadaş gibi bakmasa..

neyse..ve ismet..benim en samimi arkadaşım..duyunca ikinizi cayır cayır yanmıştım..sigaradan bile nefret ederken,denizler dolusu rakıyla yıkanmış,defalarca kaçıp gitmeyi denesem de seni bırakamamıştım..sen son aşkın İsmet’e ben sana aşıktım..

__uğurrrrrrrrrr..

dur Suzan az kaldı..zaten balık battı,olan oldu,kesme sözümü...

24 senedir ben büyüttüm seni be kız..taaa çocukluktan beri içimdesin..kanser gibi bir şeysin..neşter vurulan her yere yayıldın..her yere bulaştın.saçımdaki telden,en yaramaz hücrelerime kadar...aşkının komasına giricem tez zamanda..ölürsem falan bilsinler ki,otopside içimden sen çıkacaksın,doktorlar buna şaşırmasın..işte gerçek..seviyorum seniii..

___uğurrrrrrrrrrr

efendim Suzan...

___ne Suzan’ı oğlum, sabah 8 oldu geç kalacaksın işe,kovulacaksın bu gidişle..kalk hadi çayın hazır....
af edersin anne,uyuyakalmışım...Suzan aradı mı bu gece?

Uğur KÖKSAL

1 yorum:

My little Montenegro dedi ki...

Uğurrrrr seni mimledim...Portakalmavisi düşlerde nefretlik şeyler başlığında konu :D

Suzanlar kovalaya seni emi :D